maandag 2 juni 2014

xbeauty-by-me.blogspot.com is vernieuwd!

Hallo allemaal! In de late avond even een berichtje van mij. Ik ben druk bezig geweest met mijn blog. Ik had nog geen persoonlijke header en ik vond het totaal een beetje té roze en soms te druk en onduidelijk. Daarom heb ik het aangepast. Even op een rijtje wat ik allemaal heb gedaan:


  • Een header toegevoegd. Hij is nog niet perfect, maar het is een begin.
  • Het lettertype van de paginakoppen aangepast, want dat was te onduidelijk. 
  • De gadgets 'Zoekbalk', 'You Also Have To See This' en 'Contactformulier' toegevoegd en de gadget 'Labels' aangepast, zodat het duidelijker is.
  • De kleuren van teveel roze naar ietwat wit en blauw veranderd, iets frisser.
  • Een nieuwe achtergrond! Ik gebruikte er één van Google, standaard achtergrond, maar nu heb ik een compleet andere. 
Dat was het! Morgen om 12:00 komt er een nieuw artikel online. Slaaplekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx