maandag 2 juni 2014

Opgemaakt - mei 2014

In de afgelopen maand heb ik een paar dingen opgemaakt. Niet zo veel, maar het is wat, en niet alleen maar standaard dingen, zoals tissues. Als je mijn mening erover wilt horen, kijk dan snel mee!

Allereerst toch maar de standaard dingen.
Ik maakte twee (!) dozen tissues op deze maand. De ene was al bijna leeg eind april, even dat jullie niet denken dat ik die dingen eet. Toch is het wel enorm veel! Allebei de dozen zijn van Kleenex en ook nu weer staat er een doos van Kleenex en ik zal die dingen altijd blijven kopen en gebruiken. Het zijn gewoon de beste tissues!

Daarnaast maakte ik wattenschijfjes op, zoals altijd. Kleine wattenschijfjes van DemakUp, de DUO+. Ik vond deze niet fijn, de achterkant heeft een patroontje dat mega-ruw is! Alsof je je gezicht schuurt. Doe mij dan toch maar de goedkope van Kruidvat of HEMA! De andere wattenschijfjes zijn grote van Kruidvat Cotton. Deze vond ik wel erg fijn, gewoon prima, basic. Ik heb nu de Kruidvat Sensitive en die vind ik net iets fijn, dus deze zal ik alleen op nieuw kopen als de Sensitive er niet zijn ofzo, haha.

Dan de reinigingsproducten. Ik maakte Lush Aqua Marina op. Deze vond ik aan het begin erg fijn, maar nu niet meer. Het spul stonk en prikte enorm op mijn huid. Gelukkig is het op! Ik zal deze niet opnieuw kopen. Ik gebruik nu Lush Angels On Bare Skin en de Nivea Sensitive-lijn afwisselend. Angels On Bare Skin vind ik tot nu toe erg fijn: prikt niet in ieder geval.

Ook maakte ik de Nivea Oogmake-Up Remover op. Dit is een tweefasenremover met een olie en een reinigingslotion. Ik vind deze niet zo fijn, ik mis m'n Maybelline by Jade remover! Deze laat een mega vettig laagje achter. Ik heb er nog eentje staan, maar daarna koop ik 'm niet meer opnieuw.

Verzorgingsproducten, die komen niet zo heel vaak langs. Ik maakte de HEMA It's My Beautiful Skin Day night cream op. Ik heb alweer een nieuwe, ik vind deze heel fijn. Gewoon basic, goedkoop en lekker voedend en herstellend.

Lipbalms komen al helemaal nooit langs. Ik maakte de Purol lipbalm niet op, maar hij is al zo oud en viezig dat ik gewoon een nieuwe heb gekocht en deze weg doe. Het is een hele basic lipbalm, kleur- en geurloos en lekker voedend.

Ik maakte het Andrélon 1MinuutMasker in Oil&Care op. Ik vind deze heerlijk, maakt mijn haar heel zacht en ruikt lekker naar arganolie. Ik koop deze zeker opnieuw.

Twee mascara's deze maand: de Essence I Love Extreme crazy volume mascara, waar ik geloof ik niks meer over hoef te zeggen. Beste mascara ooit!
Ook maakte ik de Rimmel Scandaleyes Flex mascara op. Deze vind ik niet fijn, hij geeft klontjes, geen volume of lengte, de borstel is te groot en lomp, de mascara droogt te snel uit en is z'n geld zeker niet waard. Gelukkig heb ik 'm in een 1+1 actie met wel een fijne gekocht (de Show Off variant).

En tot slot de Gilette Satin Care Scheergel. Hier is iets heel raars mee gebeurd: hij is ontploft. Het product kwam er via de druksluiting uit (die je moet indrukken om product eruit te krijgen), vanzelf! Ik denk dat het door de warmte komt. Het product kwam via de dop naar buiten (daar is het dus doorheen gebroken). Wauw, heel raar dit! Ik vind deze wel heel fijn en zou 'm wel opnieuw kopen.

Dat was het alweer! En surprise surprise: deze week komen er vier artikelen online! Nu ik meer tijd heb, red ik het wel. Morgen komt het volgende artikel alweer online. Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx