vrijdag 25 juli 2014

Programma's die ik volg #1 + Gossip Girl TAG!

Hoi allemaal! Vandaag vertel ik jullie welke series ik volg. Dit zijn zowel Nederlandse als Amerikaanse series. Ik volg geen cheesy GTST, maar genoeg andere voorspelbare programma's, haha ;) Kijk snel mee als je benieuwd bent!


Allereerst vind ik veel verschillende soorten series leuk, dat zul je zo wel zien. Van drama tot thriller! Laten we maar snel beginnen!
Flikken Maastricht
20140715-102826-37706983.jpg
Ik kijk op dit moment seizoen 3 van Flikken. Ik vind dit een ontzettend toffe serie. Ik ben sowieso verliefd op Floris Wolfs (bij wijze van spreken dan) en ik vind de acteurs in deze serie super goed. Als ik een serie kijk, vind ik de acteurs belangrijk. Die moeten goed zijn. Bij Flikken is dat zo. Ook is er de nodige dosis spanning en ook romantiek. Flikken Maastricht kijk ik op Netflix, daar staan seizoenen 1-5.
Cheat On Me
20140715-103303-37983419.jpg
Cheat On Me is geen serie, maar ik doe hem hier wel bij. Ja, dit is een heel cheesy programma en ik vind het geen eens altijd leuk, maar toch kijk ik het trouw. Cheat On Me is eigenlijk gewoon een programma vol bedrog en vreemd gaan en ik denk niet dat ik hier ooit aan mee zou kunnen doen. Ik vind het heel knap van de stellen die het 'overleven'. Dit programma komt op zondagavond iets na half 11 op RTL 5.
Pretty Little Liars
20140715-104012-38412183.jpg
Pretty Little Liars is de beste serie die er is. Dit is een Amerikaanse serie die elke dinsdag in Amerika op tv is. Er zijn sites in Nederland waarbij je gelijk de aflevering kunt terugkijken, op Netflix is er een weekje vertraging. Ik kijk via Netflix en heb vanochtend (15 juli) de 100e aflevering gezien. Dit is zo'n goede serie, met zulke goede acteurs! Ik ben hier gek op!
Gossip Girl
20140715-105052-39052090.jpg
Waarschijnlijk kennen veel van jullie Gossip Girl wel. Gossip Girl is na 6 seizoenen helaas gestopt, maar ik kijk de serie nog een keer volledig opnieuw. Van alle series is dit mijn favoriet en daarom heb ik bij deze besloten om de Gossip Girl TAG in te voegen!
1. How did you discover the show? Doordat veel mensen erover praatten, zoals Lotte van LotteLovesBeauty.nl. Ook een beetje door Netflix. Ik had toen net een account en deze serie kwam vaak langs. Ik ontdekte de serie pas een paar maanden geleden, toen de serie allang afgelopen was, haha.
2. Who's your favourite character? CHUCK. Ik vind vooral de nieuwe Chuck zo leuk en lief en charmant en...
3. Who would you see yourself being friends with on the show? Euh, lastig. Nate, denk ik. Hij is de typisch good guy en ik denk dat iedereen gek is op hem. Hij is gewoon heel aardig, haha. Just friends.
4. Chair, or Dair? CHAIR. Voor als je de serie niet kent, Chair staat voor Chuck & Blair, Dair voor Dan & Dair. Dan moet met Serena zijn, Chuck met Blair. Ze zijn zo perfect samen dat ik er soms kriebels van krijg!
5. What's your favourite ship that would never actually happen? Ik weet het niet. Sowieso weet ik niet precies wat ze hiermee bedoelen. Relationship? Friendship? Ik zal maar even de vraag veranderen in Relationship en dan is het Nate en Serena.
6. If you were to be a character who would you be? Een combinatie tussen Blair en Serena. Ik ben niet zo dominant en bazig als Blair en niet zo 'sletterig' als Serena soms is.
7. Have you read the book series? Nope. Ik weet geen eens of die hier wel te krijgen zijn in Nederland? Ik zou 'm ooit wel willen lezen, als 'ie net zo goed is als de serie.
8. Who's your crush on the show? Chuck! Hij is de perfect man, als die bestaat. Ook buiten de show, dat Britse accent van hem <3 p="">
9. What was your first initial thought of the show? Eigenlijk was ik heel benieuwd en verwachte ik veel, door de enthousiaste verhalen.
10. Who was your favorite villain? Hm. Diana Payne en probably Gossip Girl zelf. Hoewel ik Diana op een gegeven moment wel irritant vond. Oh, Ivy Dickens vond ik ook wel leuk, maar ook soms saai worden.
Dit waren de Series die ik volg én de Gossip Girl TAG. See you soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx