vrijdag 27 december 2013

Collective shoplog december 2013!

Deze maand heb ik een aantal dingen geshopt op verschillende tijdstippen. Ik heb besloten om dat allemaal in een shoplog te doen. Het kan natuurlijk zijn dat ik vrijdag, zaterdag of maandag, dinsdag nog wat koop, maar dat doe ik dan in een aparte shoplog.
Hope you guys enjoy this!

Kleding

Ik kocht een paar kledingstukken die niet zo spannend zijn. Allereerst een simpel zwart jasje dat ik heel mooi vind. Het jasje was afgeprijsd van €29,95 naar €20, bij de H&M. Ik kocht dit op 10 december, dus ik weet niet of ze dit jasje nog hebben en of de aanbieding nog geldt. Het jasje zit in de was, dus zocht ik een foto op HM.com, maar ze bleken hem niet meer te hebben (op de site in ieder geval niet). Het jasje heet een suit jacket en ik ben er heel blij mee.
Ook kocht ik bij de H&M twee panty's van 40 DEN die in één pakje zaten. Dit kostte €7,95. De panty's zijn zwart & grijs.
Als laatste kleding item kocht ik bij de H&M sokken. En wel hele warme foute wintersokken, maar ze zitten zo lekker en zijn heerlijk warm. Het zijn twee paar en dit was afgeprijsd van €9,95 naar €5.

Make-up

Op 5 december kocht ik van de kerstcollectie van Catrice de twee nagellakjes C03 Charleston's Fame en C04 Roaring Red. Ook kocht ik een lipstick van die collectie, namelijk C03 Josephine's Joy. Hiervan staan reviews online. De nagellakjes kostten €2,99 en de lipstick €3,99.




Ik kocht op 9 december een aantal make-upproducten van Essence bij de Kruidvat. Deze producten heb je al in mijn kerstlook kunnen zien: het zijn de drie MetalGlam oogschaduws in 05 Chocolate Jewelery, 08 N'Ice Frosting en 03 Frosted Apple. Deze kostten alle drie €2,59 per stuk en ik ben er heel blij mee! Ze werken erg fijn en samen is het ook heel mooi. Ook kocht ik op die dag de twee kwasten die je ook in mijn tutorial kon zien. Ik vind deze erg fijn en ze kostten €1,39 per stuk.



Ik kocht de Maybelline Dream Fresh 8-in-1 BB cream in Light bij de Kruidvat. Dit product kostte €9,99 en ik weet niet wat ik er tot nu toe van vind. 

Verzorging

Ik kocht laatst de Dr. Van Der Hoog Hypo Sensitive Kalmerende Reinigingsmilk en -lotion. Dit omdat mijn huid ging branden van de Purity. Deze kostten allebei €8,08 en ik kocht ze bij de Kruidvat op 21 december. Ze bevallen tot nu toe heel goed.

Op die dag kocht ik ook een doos Tempo Tissues (€1,77), een pakje EuroProfit Essentials facial cleansing wipes (€0,60) en twee Kruidvat Hair Repair Silk Intensieve maskers (€0,99 per stuk).


Ook kocht ik de producten die je in mijn mini-shoplog kon zien:

Dan kocht ik op 24 december bij de Action ook nog twee verzorgingsartikelen: de Nivea Soft hydraterende crème, die ik na een paar dagen al heel fijn vind! Deze kostte €1,39. Ik kocht ook de Herbal Essences Beautiful Ends conditioner. Deze kostte €1,39.

Als overig artikel kocht ik nog een theelichthouder van de Action, een glas waarop staat: Remember yesterdag, dream about tomorrow, live today. Ik vind deze heel erg leuk. Hij kostte €0,79.

Dit was alles wat ik in december kocht. Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Love!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx