zaterdag 28 december 2013

Favorieten van 2013

Het jaar 2013 is alweer bijna voorbij, wat is het snel gegaan! Dit jaar begon ik mijn beautyblog, die ik inmiddels drie maanden heb, en ik vind het superleuk. Ik heb over dit jaar een aantal favorieten verzameld op het gebied van make-up en verzorging. Dit zijn mijn meest gebruikte producten in 2013!

Alle producten kan je bij Kruidvat kopen, tenzij anders vermeldt.

Doucheproducten


Zwitsal Hypoallergenic Zeepvrije Wasgel ong. €4,98 voor 500 ml
Vanwege mijn allergie voor 'ikweetnietwat' is dit de enige douchegel die ik kan gebruiken, maar daarbij vind ik 'm ook erg lekker. Dit is een fles van 500 ml, vandaar dat jullie nooit douchegel in mijn opgemaakt-artikelen zien, dit spul is erg zuinig. Dit is een toppertje, dat zal het ook altijd blijven, aangezien het dus het enige is wat ik kan gebruiken voor mijn lichaam. Daarbij ruikt het ook heeel erg lekker en voedt het goed.


SuperDrug Tea Tree Facial Wash €2,99 voor 150 ml
Dit spul werkt fantastisch! Naast de Clinique facewash is dit mijn favoriet, maar aangezien Clinique mega overprized is, is dit een beter alternatief. Dit spul is heel erg fris, door de peppermint oils die erin zitten. Jammer is wel dat SLES en SLS bovenaan de lijst ingrediënten, na water, staan. Dit staat erom bekend je huid uit te drogen, maar hier merk ik niets van. Ook zitten hier kleurstoffen in (waarschijnlijk groen ;)) en alcohol, maar ik heb hier geen last van, gek genoeg. Deze koop je bij de Trekpleister.


Andrélon Haar & Hoofdhuid Repair Shampoo €4,29 voor 300 ml
Ik heb erg last van roos in de winter en daarom gebruik ik nu deze shampoo. Hij ruikt erg lekker en doet ook goed zijn werk, top!


Andrélon Iedere Dag 1 Minuut Masker Oil & Care €3,99 voor 180 ml
Ook dit haarmasker met argan olie voedt mijn droge hoofdhuid goed, ik vind dit bovendien ook erg handig! 1 minuutje is niet veel, maar het doet wel heel goed zijn werk en maakt mijn haar heel zacht. Hetzelfde geldt voor het Kruidvat HairRepair Silk Intensief Masker, €0,99 voor 20 ml. Ook dit hoeft maar een minuutje in te trekken, maar doet wel megagoed zijn werk. Een tube kost 1 euro, wel jammer dat je 'm in een keer leeg moet knijpen. Nu is dat genoeg voor mijn haar, maar als je korter haar dan ik heb, is het wel erg veel voor een keer. 

Reinigingsproducten


Dr. Van Der Hoog Purity Reinigingsmilk €6,99 voor 200 ml 
Dit ruikt heerlijk fris, naar komkommer, werkt goed, heeft een fijne substantie en is betaalbaar. Wat wil je nog meer?

Kruidvat Rozenwater €1,99 voor 200 ml
Heel onverwacht, maar zo'n goede toner! Ik vind 'm beter dan de Reinigingslotion van Dr. Van Der Hoog die ik ook heb bij de bovenstaande reinigingsmilk. De reinigingslotion irriteert mijn huid alleen heel erg. 


Maybelline By Jade Augen-Make-Up Entferner €3,45 voor 125 ml
Dit is de beste reiniging voor waterproof make-up ever! I'm in love! Dit koop je bij de DM, of, als je niet in Duitsland komt, hier.


EuroProfit Essential Face facial cleansing wipes €0,60 voor 25 stuks
Ik heb het hier al vaker over gehad, deze zijn zo fijn! En mega betaalbaar.


Formula 10.0.6 Pores Be Pure Skin-Carifying Mud Mask €7,99 voor 100ml
Dit is een heel fijn, goed werkend, lekker ruikend maskertje. Het is een klei masker, wat ik meestal niet fijn vind, maar deze breekt niet als je praat, trekt niet, voelt fijn en is roze! Yay!

Verzorgingsproducten


Vaseline Spray & Go body moisturizer in Aloe Fresh €6,89 voor 190 ml
Dit is zo handig, droog heel snel en ruikt lekker fris. In de zomer werkt het ook mega verkoelend voor verbrande plekjes. 


Essence MySkin Tinted Moisturizer Peach & Acai Berry in Light Skin €2,29 voor 50 ml
Dit vind ik een hele fijne moisturizer voor mijn huid die niet veel voeding nodig heeft. Bovendien geeft het ook nog een klein beetje dekking en is het supercheap!


Freeman Bare Foot Peppermint + Plum Heel&Callus Balm, prijs kan ik niet vinden, 150 ml
Dit goedje koop je bij De Tuinen. Het werkt fantastisch voor mijn verschrikkelijke voeten, die mega droog zijn, het maakt ze weer zacht als een babyhuidje. 


Kruidvat Body Fruit Body Butter Blueberry & Lychee €2,49 voor 200 ml
Ja, hier heb ik al meer over gezegd. Dit is mijn favoriete bodybutter, vooral de hele zomer is dat het geweest. Hij ruikt zo lekker!

Make-upproducten

Hier wijdt ik niet echt over uit, lees daarvoor de Commoner Tag. Het enige wat veranderd is, is mijn favoriete poeder. Dat is nu de Catrice All Matt Plus compact powder.Verder weten jullie wel welke producten ik heel fijn vind!

Haarproducten


Tony&Guy Cleanse dry shampoo €11,99 voor 250 ml
Deze ruikt zo lekker! Ik heb een mini van 75 ml, omdat ik de grote heel duur vind. Hij werkt heel goed en laat geen witte waas achter.


Wella Flex Volume Boost hairspray €5,07 voor 400 ml
Ook dit ruikt heel lekker. En hij werkt goed, zonder dat je haar crunchy wordt. Helemaal top!


Hegron Hair Serum Gloss Glanz €2,99 voor 75 ml
Dit koop je bij de Action. Het ruikt heerlijk naar perzik, je haar ruikt er naar gebruik ook helemaal naar, lekker! Ook werkt het goed om droge punten tegen te gaan (wat natuurlijk het doel is). 


Andrélon pink collection Get The Volume Mousse €4,99 voor 200 ml
De verpakking ziet eruit als een slagroombus, het goedje ziet eruit als slagroom, maar laat ik het maar niet proeven... Het werkt supergoed voor meer volume en is ook nog eens heat protection, prima!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx