zaterdag 14 december 2013

Dag uit mijn leven - uitslapen, sneak preview en mini-shoplog

Goeiemorgen! Vandaag maak ik een dag uit mijn leven - post voor jullie ! Ik had toetsen, ging naar de Kruidvat, werkte aan mijn blog en helaas lukt het na dat moment niet meer om deze post bij te werken via mijn iPod. Gelukkig heb ik niet zoveel bijzonders gedaan! Misschien ga ik dit vaker doen, als het mij en jullie bevalt.


Om 09:26 was ik net wakker ! Lekker uitgeslapen, want ik hoefde pas om 10 voor 11 op school te zijn voor mijn toets. 

Ik keek mijn youtube-feed. Dit is Kaya-Quintana. Zij is zo leuk, druk en vrolijk! Daarna ging ik me aankleden en opmaken. 

Ik fotografeerde de producten die ik voor mijn kerstlook ga gebruiken.
Sneak preview! Dit wordt de ooglook!

Binnenkort komt hier dus een review van online ! 

Tadaa ! Hou mijn site in de gaten voor de review van deze look. 

Ik leerde nog even voor mijn toets en ging naar school. Het is zo koud, dus deed ik mijn warmste sjaal om.

Ik fietste naar school, maakte mijn toets en fietste weer naar huis, nadat ik even langs de Kruidvat ging.

Het zonnetje scheen, jeej!
Tijd voor een mini shoplog! Ik kocht 5 producten bij de Kruidvat!

Allereest 3 AndrĂ©lon producten. Het is nu bij Kruidvat 2+1 gratis op alle AndrĂ©lon producten dus vandaar! Ik heb deze genomen omdat ik erg last heb van droog en pluizend haar. De shampoo kostte €4,39, het masker €3,99 en de spray €3,34.

Ook nam ik een nieuwe fles rozenwater mee, de mijne is al een tijdje op en nu is ook het kleine sprayflesje leeg. Die ga ik dus weer bijvullen. Dit product kostte €1,41.

En als laatst de Maybelline Dream Fresh BB Cream in Light, omdat ik daar erg benieuwd naar ben. Deze kostte €9,99.

Daarna ging ik alvast een stuk van dit artikel schrijven.
En ik ging leren voor mijn laatste toetsen. Yay !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx