zondag 27 april 2014

Mijn favoriete oogschaduwkleuren!

Vandaag een soort 'favorieten'-artikel, namelijk mijn favoriete oogschaduwkleuren! Ik heb zeven kleurtjes uitgezocht die ik echt heel mooi vind en graag draag. Deze kleurtjes zijn mono's of zitten in een paletje, zijn allemaal budget, maar helaas niet allemaal meer te koop. Kijk snel verder!

Ik begin met dit kleurtje:

Deze is nog wel te koop, geloof ik! Hij zat in de kerstcollectie van Essence, maar om een of andere reden liggen de oogschaduws nog wel in de winkel. Deze kleur is prachtig bruin met een mooie glans. Hij kost ongeveer €2,89 en is een echte aanrader! Swatches staan aan het eind van dit artikel.

Look en mini-review met Chocolate Jewelery

De volgende kleur zit in een quattro van Catrice:

De quattro ligt niet meer in de winkel, maar wauw, wat zijn de kleuren in dit palette mooi! Deze semi-matte kleur is wederom een toppertje, maar eigenlijk zijn alle kleuren uit Twinkle In The Eye dat wel! 

Nu mijn favoriete highlighter op het moment:

Deze mooie lichtroze highlighter uit het All About Nude palette van Essence. Wauw! Het palette is nog te koop (duh) bij de Kruidvat voor €3,59 geloof ik. Erg mooi en wederom een aanrader!


En nog een kleurtje uit de Metal Glam lijn van Essence:

Deze kleur is dus nog te koop voor €2,39 (denk ik) en is erg mooi roze-cranberry met een prachtige glans. Als je de swatches ziet zul je het begrijpen! 


En de komende twee kon je verwachten!


Deze kleur is PRACHTIG! Staat ook heel mooi bij blauwe ogen. Alle zooi eromheen komt door de gouden kleur erboven. Deze is echt veel te korrelig, jeetje! Het palette kost €5,99 bij de Kruidvat.

Review en looks met het MUA Undressed Palette


Ik zei het al in mijn review van vorige week: deze kleur vind ik supermooi! Ook het Undress Me Too palette kostte €5,99!

Review en looks met het MUA Undress Me Too Palette

En dan nu eindelijk de swatches:



Wauwie, zo mooi allemaal <3 p="">

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx