woensdag 30 april 2014

This Month: April 2014 - druk, tentamens, favorieten







Vandaag doe ik een iets ander artikel, namelijk een update. Niet alleen over mijzelf, maar ook over beauty! Ik heb deze maand heel weinig geupdate en dat heeft zeker een reden! Lees snel verder voor mijn favorieten en mijn leven :) 

Ik heb deze maand maar twee berichten geplaatst, over het MUA Undressed palette en het MUA Undress Me Too palette. Ik weet dat dat erg weinig is, maar het heeft een reden die ik nu ga uitleggen! Ik zit namelijk in het examenjaar van de havo. De afgelopen weken heb ik me eerst gestort op mijn tentamens en mondelingen en daarna op mijn herkansing. Ik heb de toetsen goed afgerond, met allemaal voldoendes, maar je zult wel begrijpen dat er best veel druk op lag! Het waren de laatste tentamens voor het examen en nu moet ik me volledig gaan richten op de examens. Deze beginnen op 12 mei en ik heb op 21 mei mijn laatste examen. Dat betekent dat ik van 12 tot 21 mei weer niet aan mijn blog zal werken! Wel wil ik de komende twee weken (vanaf het moment dat ik dit typ, 24 april) proberen vooruit te werken, zodat er in die anderhalve week examens wel artikelen online komen, 3 tot 4 keer in de week om 12:00u! Ik weet niet zeker of ik dit ga redden, maar ik hoop het wel.

Dit plan betekent wel dat er erg veel druk op mijn schouders ligt de komende maand. Allereerst moet ik veel leren en oefenen voor de examens, maar daarbij wil ik ook de komende week vanaf zondag (27 april) weer met regelmaat artikelen laten verschijnen, wat betekent dat ik nu hard aan de bak moet. Tussen nu en 12 mei moet ik 10 tot 14 artikelen schrijven en online laten komen! Als dit niet lukt, hoop ik dat jullie dat snappen. Ik ga in ieder geval mijn best doen voor jullie!

This moments favorites!

Dan is het nu tijd voor mijn favorieten van dit moment! Ik heb alle producten + productnamen op de foto gezet! Als ik er een review over heb geschreven komt de link onderaan de video. De HEMA agenda is nog te koop in sommige winkels (in de uitverkoop bak) en is veel meer koraal dan deze foto lijkt.








Reviews:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx