vrijdag 2 mei 2014

Mini-shoplog Kruidvat!

Ik heb weer een paar dingetjes gekocht bij de Kruidvat en vandaag laat ik aan jullie zien wat! 


Ik kocht de Odorex special edition deodorant die er superleuk uitziet en daarbij ook superlekker ruikt! Hij heet Pure Verwennerij en kostte €2,85

Ik kocht mijn favoriete haarmasker, de Hair Repair Silk, voor €0,99

En voor in m'n tas deze mini van Odorex in de geur Onzichtbaar Puur, voor €0,99. Odorex is echt mijn favoriete deodorantmerk! 

Pretteeeeeeh! Deze kleur van MUA wilde ik al heel lang hebben. De kleur is een beetje oudroze. Hij kostte €2,49

 Omdat mijn nagellakremover op was! Deze kostte €1,29. Er zit geen aceton in.

 Essence MySkin is vernieuwd, en nu verkopen ze deze versie ook bij de Kruidvat. Ik was dus wel benieuwd en nam dit pakje mee voor €1,89.

En als laatste alweer, mijn favoriete 'toner' was weer op: het Rozenwater van de Kruidvat. Deze kostte €1,39.

Sorry voor dit korte artikel. Als je wilt weten waarom, lees dan mijn artikel van woensdag 30 april! Volgende week komen er weer wat langere artikelen (hoop ik!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx