zondag 4 mei 2014

Opgemaakt - maart & april 2014

Vandaag laat ik de producten die ik in maart en april heb opgemaakt aan jullie zien. In maart maakte ik niet zoveel op, vandaar dat ik het van twee maanden in één artikel doe. Als 'prop' bij de foto's gebruikte ik deze fotogenieke (neppe) gerbera van de IKEA (ik heb de lente in mijn hoofd - het is dan ook eindelijk mei (als ik dit schrijf 1 mei) en het is heerlijk weer, lekker warm!). Ondanks mijn lentegevoelens heb ik op de achtergrond 'November Rain' van een van mijn favoriete bands, Guns N'Roses, aan staan. Hmm. Kijk snel mee naar mijn mening over de producten die ik opmaakte!

Ik begin gelijk met een 'mwah'-product.

Essence Quick & Easy Sponge nail polish remover

Sorry voor de afmetingen van deze foto, die anders zijn dan die van de andere. Ik was hier nog wat aan het uitproberen met de bloem en de afmetingen. Volgende keer beter!

Ik heb dit product een maandje gebruikt, denk ik. Daarna was de remover die erin zat roze geworden en kwamen mijn vingers er elke keer roze en mét nagellak uit. De remover die hierin zit, werkt gewoon niet echt. Jammer, het had zo'n mooi product kunnen zijn! Pluspuntje: er zit geen aceton in!

Kleenex Tissues

Deze maak ik elke maand op en ik vind ze ontzettend fijn! Ik heb alweer 3 (!) back-ups staan, waarvan er één bijna leeg is. Ook hier was ik nog een beetje aan het experimenteren met de bloem, waardoor bij deze foto de kleurinstellingen niet helemaal goed zijn. Sorry!

Maybelline by Jade - Augen-Make-Up Entferner Spezial Waterproof

Mijn favoriet! De Maybelline oog-make-up remover voor waterproof make-up. Het is zo'n reiniger met een olie en een reinigingslaagje, erg fijn. Hij laat geen vettig laagje achter, hij reinigt snel en is heel erg fijn. Helaas is 'ie alleen bij de DM in Duitsland te koop, waardoor ik nu de veel minder fijne NIVEA make-up remover gebruik :(
Bij deze foto waren eindelijk de kleurinstellingen én het formaat goed, alleen is mijn vensterbank (waarop ik de foto's maak) vies. Het zit niet mee, haha!

Kruidvat Rozenwater

Nog een favoriet die op is. Gelukkig is deze wel goed verkrijgbaar, ik heb al een nieuwe, zoals je in mijn shoplog van gisteren kon zien. Dit rozenwater is ontzettend verfrissend. Ik gebruik het na mijn reiniger (Lush Aqua Marina) als een soort toner. Omdat Aqua Marina mijn huid naar mijn gevoel best droog maakt, is dat extra fijn.

Dr. Van Der Hoog Hypo Sensitive kalmerende reinigingmelk en -lotion

Een dikke dislike dit. Ik had niet echt het gevoel dat dit mijn gezicht schoonmaakte en als dat wel gebeurde, had ik geen schoon gevoel. Dit product is speciaal voor de overgevoelige huid: terecht! Ik heb geen irritatie of iets dergelijks gehad bij deze lijn. Dat is ook bijna onmogelijk, aangezien er geen parabenen, alcohol, minerale oliën enzovoort inzitten. Als je dit graag wilt, is dit misschien een goed product voor jou.

Odorex Natuurlijk Fris deodorant (x2)

Ja, twee deo's deze keer! Dat gebeurt bijna nooit (bijna). Dit zijn dan ook wel hele fijne deo's. Een ervan zat in mijn sporttas, de ander stond bij mijn dagelijkse beautyproducten. Ik heb alweer een nieuwe (zoals je kon zien in mijn shoplog). Echt een aanrader voor als je een goede deodorant zoekt!

Kruidvat HairRepair Silk intensief masker

Een van de betere budget haarmaskers! Ik heb weer een nieuwe (ook dat kon je zien in mijn shoplog) en ik gebruik dit als mijn haar even een boost nodig heeft. Fantastisch spul dit! Je doet trouwens één keer met zo'n tube (je moet het dopje er afbreken, dus je kunt 'm niet twee keer gebruiken).

Essence longlasting eye pencil - 01 Black Fever

Mijn favoriete oogpotlood, ik denk niet dat ik hier nog iets over hoef te zeggen!

Essence Stay All Day 16h long-lasting concealer - 10 Natural Beige

Nog een favoriet waar ik niet zoveel over hoef te zeggen!

Essence Kajal pencil - 01 Black

Ik denk dat je wel kan zien dat ik deze vaak en met liefde gebruikt heb! Dit is denk ik de vijftiende ongeveer die op gegaan is. Nou ja, niet op: te klein om te gebruiken. Voor het longlasting eye pencil uit kwam, was dit mijn favoriet. Nadeel: je moet hem slijpen + hij gaat snel in de lijntjes bij je ogen zitten. Hij is nog te koop, maar ik koop 'm niet opnieuw. 

Primark Beauty 4in1 Deep Facial Cleansing Wipes

Het vorige 'opgemaakt'-artikel zei ik hier dit over: "Een van mijn twee pakken 4in1 deep facial cleansing wipes van Primark is al op. Dat komt vooral omdat de laatste 4 uitgedroogd waren: dat gebeurt dus redelijk snel, maar ik had nit veel anders verwacht voor €1,50 per twee, ook al is dat wel duurder dan mijn geliefde EuroProfit doekjes! Ook deze koop ik niet snel opnieuw." 
Hier sluit ik me bij aan! Ik vind deze totaal niet fijn, ze zijn erg droog.

EuroProfit Essential Face facial cleansing wipes

Mijn 'geliefde EuroProfit doekjes' zijn ook op! Ik vind ze niet meer zo fijn als eerst, dus ik koop ze niet opnieuw. Ik gebruik nu een pakje van Essence, die ik tot nu toe erg fijn vind. 

Purederm Ultra Clean Hand Wipes for sensitive skin

Niks bijzonders, gewoon simpele doekjes die je handen schoon en fris achterlaten. Deze zaten in mijn tas en ik heb erg lang gebruikt. Nu gebruik ik die van Essence Me&My Icecream. Ik heb geen voorkeur bij deze doekjes. 

HEMA kleine wattenschijfjes en Primark grote wattenschijfjes (x2)

Ook bij wattenschijfjes heb ik geen voorkeur. Ik gebruik graag die van de HEMA, maar de Primark watjes vond ik ook erg fijn. Op dit moment gebruik ik grote van Kruidvat en kleine van Demak Up. Daar ben ik ook gewoon tevreden over, het maakt me dus echt niet uit!

Essence Colour & Go quick drying nail polish - 11 So Glamourous

Deze is al super oud, dat is ook de reden dat ik 'm wegdoe. Hij is mega stroperig. Ik vond deze wel fijn, maar er zijn betere. Essence nagellak is niet helemaal mijn ding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx