woensdag 21 mei 2014

TAG: The Blogger Lists

Hey allemaal! Vandaag heb ik weer een TAG voor jullie. Deze keer is het The Blogger Lists: een tag over welke bloggers en YouTubers ik volg, wie volgens mij de mooiste foto's maakt, de leukste artikelen schrijft, enzovoort: allemaal een soort lijstjes! Laten we snel beginnen! 

De vragen zijn opgedeeld in twee categorieën: Blogs en YouTube. Bij elke categorie zijn er zes vragen. Ik begin met Blogs!

Blogger Lists!

Welke blogs lees je elke dag?

Ik lees blogs via Bloglovin', dus degene die ik daar volg, lees ik ook elke dag (behalve degene die niet elke dag een artikel plaatsen, maar ook die zet ik gewoon in dit rijtje)! Hier een lijstje van wie dat zijn (inclusief links naar hun blogs)!

Charlotte van PinkyPolish.nl
Mascha van beautygloss.nl
Serena van BeautyLab.nl
Leonie van BlushingBeauty.nl
Diana van disfordazzle.nl

Edit: ik zie dat deze foto's op mobiele netwerken een beetje uitgerekt zijn, ik probeer hier iets aan te doen.

Elise Joanne van EliseJoanne.nl
Tara en Larissa van KittehsCupcakes.nl
Willemijn en Martine van LiveLifeGorgeous.nl



Cynthia van misslipgloss.nl
Teske van teskuh.nl
Vera van veracamilla.nl



Dat zijn er heel wat! Ik trek hier 's ochtends dan ook speciaal tijd voor uit, om vijftien (!) blogs bij te kunnen houden! Vera en Sarah staan trouwens wat kleiner onder elkaar, omdat ik ruimte tekort kwam haha. En toen bedacht ik dit, terwijl ik bij de tweede ook ruimte tekort kwam en iets heel anders heb gedaan (minder mooi, toch?).

Wie maken, volgens jou, de mooiste foto's?

Oei, dit vind ik een moeilijke! Sowieso verdient Vera een plekje, en ook Teske en Jiami maken prachtige foto's. Maar Willemijn & Martine, Cynthia en Diana ook... Oh, en Tara en Larissa. Té moeilijk dit. Als ik dan toch moet kiezen, is dit mijn top 3:

1. Vera 


2. Jiami
3. Teske

Wie heeft, volgens jou, de beste schrijfstijl?
Die is niet zo heel moeilijk voor mij! Dit is mijn top drie:

Edit 2: door problemen kon ik eerst deze foto er niet in doen (en omdat ik geen tijd had), dus i.p.v. dat lelijk geciteerde, hier dan de foto:


2. Vera

Ik vind wel dat ook Willemijn en Martine en Diana een fijne schrijfstijl hebben, maar deze drie zijn toch echt toppers!

Als je nog maar drie blogs mocht lezen, welke zouden dat dan zijn?
Aaaah dat lijkt me echt niet fijn! Ik wil niet kiezen! :( Ik lees Mascha's blog heel graag en die van Teske maakt me altijd blij, dus die twee sowieso! En dan nog maar ééntje... Ik twijfel tussen Elise en Cynthia. Dan ga ik toch voor Elise denk ik! Dus:


Wie maken, volgens jou, de meest veelzijdige artikelen? (dus niet teveel beauty, lifestyle of fashion, maar afwisseling!)

Dat is sowieso Teske. Teske maakt heel veel persoonlijke artikelen naast haar beautyartikelen, maar ook veel lifestyle en andere soorten artikelen. Daarin onderscheidt ze zich echt van de andere beauty/fashion blogs! Heel leuk.
Over de tweede en derde plek twijfel ik. Ik heb via Bloglovin' de blogs die ik volg doorgekeken en gekeken bij wie de afgelopen artikelen het meest verschillende waren. Uiteindelijk kwam ik uit op Mascha (Beautygloss), Serena (BeautyLab) en Jiami (Lifesplash). Mijn uiteindelijke top 3:

1. Teske
Flyboarden
2. Serena
3. Jiami

Wie verdienen, volgens jou, complimenten vanwege hun groei in de afgelopen tijd?

Ook hierover hoefde ik niet te twijfelen: Elise Joanne, Sarah en Jiami!

1. Jiami
Hierbij link ik even een fantastisch artikel van haar, van dinsdag 6 mei:
http://lifesplash.nl/wat-ik-afgelopen-jaren-heb-geleerd/ 

2. Elise Joanne
3. Sarah

Volgens mij kun je nu wel berekenen wat mijn favoriete bloggers (of welke ik volgens deze vragen het leukst vindt) zijn haha! Nu snel door naar de YouTube vragen!

YouTube Lists

Op welke YouTubers ben je geabboneerd?
Heel erg veel haha: 38! Zet je schrap:

Femme - Sharon, Jiami, Manon, Charlotte en Mascha
MissLipgloss - Cynthia
BeautyLabNL - Serena


NikkieTutorials - Nikkie
Pinky Polish - Charlotte
boyceavenue - (maar daar gaat het in deze tag even niet om)
Todaysbeauty - Manon


Furtjuh - Rutger
Dazzlevlogs - Diana
Cinemates - Kelvin & Peter
byAranka - Aranka
fun - Mert & Dylan


Edit 3: ik had geen tijd meer om deze foto's erin te zetten, vandaar dat ik ze er pas later in zet!

Lifesplash - Jiami
BeautylipssNL - Julia & Tessa


looksbysharon - Sharon
Mertabi - Mert
MyLovebugLife - Teske
Foodio - Serena, Tara en Larissa
KittehsCupcakesNL - Tara en Larissa
Mee met Vera - VeraCamilla
LiveLifeGorgeous - Willemijn & Martine
Foodgloss - Frances
TheKelVlog - Kelvin
MsFabeauty - Fabiënne
disfordazzle - Diana


Decorationn - Linda
beautygloss - Mascha


Wie maken, volgens jou, de kwalitatief best in elkaar zittende video's?

Ehm... lastig! Michelle Phan sowieso, en Cinemates Kelvin en Peter. Als derde kies ik Joeri van Breukelen (die altijd de WIDM vodcasts maakt), maar ik vind deze vraag wel heel lastig! Omdat het zoveel abonnementen zijn, kies ik er bij deze vragen steeds vijf, en dan maak ik een top vijf. Dan kies ik nog Mertabi (omdat ik via Teske het achter de schermen-werk bij Marokkaan geeft rijles heb gezien) en Mascha (beautygloss), omdat je in haar vlogs kunt zien dat er zoveel werk achter haar video's zit!

1. Cinemates

2. Michelle Phan
3. Joeri van Breukelen
4. Mertabi
5. beautygloss

Wie maakt, volgens jou, de leukste/gezelligste/grappigste video's?

Té moeilijk deze vragen. De gezelligste vind ik Elise Joanne. De grappigste vind ik fun en Cinemates. De leukste video's... Teske en Femme! Dus de uiteindelijke top 5:

1. Teske de Schepper

2. Cinemates
3. fun
4. Elise Joanne
5. Femme

Als je nog maar vijf kanalen mocht volgen, welke zouden dat dan zijn?

Ook weer té moeilijk! Euhm... ik denk dat vier van de vijf dan beautyguru's zouden zijn en de vijfde Cinemates. Alweer Cinemates haha! Die vier zouden dan sowieso Teske, Mascha, Femme en Michelle Phan zijn. Aaah, dan zou ik Vera en Elise zo missen! En Cynthia... Oké, mijn top 5:

1. Beautygloss

2. Femme
3. Teske de Schepper
4. Cinemates
5. Michelle Phan

Welke personen tonen de meeste persoonlijkheid in hun video's?

Deze vind ik dan weer makkelijk: Mascha, Elise, Teske, Cynthia en fun.

1. beautygloss

2. Elise Joanne
3. Teske de Schepper
4. MissLipgloss
5. fun

Welke YouTubers zijn, volgens jou, het meest gegroeid in de afgelopen tijd?

Ook deze vind ik niet moeilijk: Mertabi, Elise, Mascha, Sarah en MsFabeauty (Fabiënne). In volgorde:

1. Elise Joanne

2. MsFabeauty
3. Sarah
4. Mertabi
5. beautygloss

Dat was de tag alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik tag (en deze tag kan natuurlijk ook in video vorm):

+Sarah UltimateFashionLover
+Fabiënne de Bever 
+BeautylipssNL


Zoals je misschien wel kunt merken, zitten er in dit artikel schoonheidsfoutjes en edits. Dat komt omdat ik vandaag (21 mei) mijn laatste examen had (stress!). Sorry!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx