maandag 7 juli 2014

Coming Soon - Essence LE Wave Goddess




De zomercollecties stromen binnen, de producten worden kleurrijker, vrolijker en zomerser. Zo ook de kleurrijke nieuwe Limited Edition van Essence: Wave Goddess. Deze collectie ligt van juli tot augustus in de winkels. Dit is een collectie waarover is eindelijk, na tijden saai collecties, weer enthousiast over ben! Kijk snel mee waaruit deze bestaat!



Soft Touch eyeshadow - €2,39

Creamy eyeshadow zijn een must, zeker in de zomer. Ze zijn sweat-proof, blijven zitten als een stain en zijn vaak erg mooi gepigmenteerd. Essence komt met vier kleuren: 01 Have A Break (linksboven, hemelsblauw) - 02 Crush On Blue (rechtsboven, een prachtige donkerblauwe kleur) - 03 Stand Up And Paddle! (linksonder, een mooie blauwgrijzige kleur) - 04 Life Is Better When You Surf (rechtsonder, een roze-gouden kleur). Vooral nummer 03 en 04 zou ik supergraag willen hebben (maar eigenlijk wil ik ze allemaal).

2in1 eyeliners - € 2,99
Dit zijn de 2-in-1 eyeliners met aan de ene kant een dun puntje en aan de andere kan een dikkere. De kleuren van links naar rechts: 01 Life Is Better When You Surf - 02 Have A Break, Or Two - 03 Stand Up And Paddle!. Vooral nummer 03 wil ik graag, mooi kleurtje!

tinted lip balm - €2,39
Lippenbalsems zijn onmisbaar in de zomer. De zon droogt de lippen snel uit en dan is zo'n balsem altijd welkom! Dat ze een kleurtje hebben is extra leuk. Vooral de roze zou ik wel willen :). Namen: 01 Loose Your Heart On The Board - 02 Life Is Better When You Surf.

blush tint - €2,59
Ook dit blijft mega goed zitten, handig als je naar het zwembad of strand graag een mooi blosje op je wangen wilt! Ikzelf houd hier niet zo van: het gaat altijd vrij snel vlekken. Naam: 01 Loose Your Heart On The Board.

highlighter powder - €2,99
Highlighter vind ik net als bronzer een echt zomerproduct. Zo te zien is deze een beetje roze of abrikooskleurig. Erg mooi! Deze ga ik zeker aanschaffen. Naam: 01 Sparkling Goddess.

nail polish - €1,89
Nagellak! Wat een leuke kleurtjes. Het ringetje met de tekst erop is een flexibele ring met tekst. Leuke toevoeging, maar van mij hoeft 't niet zo. De kleuren heten: 01 Loose Your Heart On The Board - 02 Wave Down The Lime - 03 Have A Break - 04 Crush On Blue.

body tattoos - €1,99 / beach spray €3,59
Vooral de beach spray vind ik erg leuk. Testen of die goed werkt! De body tattoos vind ik niet zo boeiend. In deze collectie zitten ook nog een zonnebrilhoes en een portemonneetje, maar daar kon ik zo snel geen foto van vinden.

Al met al vind ik het een leuke collectie waarvan ik zeker ga inslaan!

Dit vind je waarschijnlijk ook leuk:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx