zaterdag 5 juli 2014

Favoriete producten #1 - zomer

Vandaag laat ik zien welke producten ik in de zomer ontzettend fijn vind om te gebruiken! Dit zijn verzorgingsproducten, haarproducten en make-upproducten. Kijk snel mee!
Door de zee droogt je haar ontzettend snel uit. Daarom gebruik ik heel graag een serum.
Dit is mijn favoriet, het Hegron Hair Serum Gloss. Gewoon van de Action voor een paar euro. Hij ruikt ook nog eens heerlijk naar perzik! Echt een aanrader dus!

Om een mooi beachy effect zonder zee te kunnen creëren, gebruik ik graag de nieuwe Andrélon Go For Texture Beach Spray uit de Pink Collection. Deze is ontzettend fijn en ruikt lekker!

Maar, van de zee en de warmte wordt je haar vies en vettig. Gebruik daarom een droogshampoo! Mijn favoriet: de Toni&Guy Cleanse Dry Shampoo. Deze laat geen witte waas achter en ruikt ZO lekker! Echt een kappersluchtje, hmm!

Een gezichtsspray is ontzettend verfrissend voor op het strand of in de zon. Je kan natuurlijk een waterspray gebruiken, maar deze Anatomicals Spray Misty For Me Facial Spritz met roos, lavendel en aloe vera is natuurlijk superlekker! Ook lekker voor het slapen gaan!

Het liefst draag ik in de zomer geen gezichtsmake-up, maar als ik het toch wil dragen, gebruik ik deze combinatie. Een basis is essentieel, tegen het glijden van je make-up door de warmte. Deze beschermt ook nog eens tegen roodheid, het is de P2 Perfect Face! Anti-red base. Als ik een beetje dekking wil, gebruik ik deze Dream Fresh BB cream van Maybelline. Heel fijn en lekker luchtig. Nu in de zomer is de kleur perfect voor me!

Mijn nieuwe favoriete mascara! Je zag in mijn opgemaakt artikel dat mijn geliefde Scandaleyes Show Off mascara op is. Dit is de vervanger, de Max Factor Clump Defy mascara. Wat is deze ontzettend fijn zeg!

En tot slot de Vaseline Spray & Go Body Moisturiser in Aloe Fresh. Deze is zo lekker verkoelend en verfrissend voor in de zomer! Heerlijk!

Dit vind je waarschijnlijk ook leuk:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx