zaterdag 19 juli 2014

Coming soon: Catrice Limited Edition Metallure



In augustus komt Catrice met een nieuwe limited edition, namelijk de Metallure collectie. Deze collectie is geïnspireerd op de nieuwe catwalktrend: edelmetaal. De collectie bevat dus veel goud, zilver en koper, maar ook fris roze, klassiek rood en zacht wit. De collectie is niet futuristisch, maar fris, natuurlijk en vloeiend. Ik ben heel benieuwd! Jij ook? Kijk dan snel mee!



Metallic Marble Eyeshadow - €3,59

Tijd om te stralen. Expressieve oogmake-up volgens de metallic trend. De metallic en gemarmerde oogschaduw met hoge pigmentatie heeft een innovatieve zachte poederstructuur, die aanbrengen en blenden supergemakkelijk maakt. Er is keuze uit combinaties van koperachtig roségoud met wit, donkerzilver of stralend goud. Als afwisseling kun je ook de meerdere nuances blenden. 

Wauw, dit ziet er mooi uit! Drie oogschaduws die allemaal bestaan uit gemixte kleuren: roségoud met wit (C01 Metalight), met donkerzilver (C02 Metalfusion) of met goud (C03 Metallicious). Vooral de eerste en laatste kleur zou ik erg graag aan mijn collectie willen toevoegen.


Mascara Topper & Liner - €3,99


Met de innovatieve Mascara Topper & Liner creëer je prachtige highlights rondom je ogen. Het 2in1 product kan zowel worden gebruikt als een vloeibare eyeliner en als een mascaratopper dankzij de duo-applicator. De zwarte textuur met zilver-metallic glinstering is heel precies aan te brengen en is extra langhoudend. 

Leuk product, deze mascara & eyeliner in 1. Het is de kleur C01 Dazzling Dark. Dit product trekt mij niet heel erg aan, maar als je het leuk vindt om met glitters te spelen, try it

Luminizing Bronzer - €4,99

Golden Globe. De gebakken koperrosé met goud gemarmerde bronzing powder geeft het gezicht en hals een natuurlijke bruine tint en een subtiele gloed. De poedertextuur met metallic gemarmerd effect is een lust voor het oog. Ideaal om de zomer te verlengen. 

Ook weer een prachtig product dit! Niet als bronzer om te shapen hoor, dan word je een wandelende discobal. Omdat dit een rosé kleurtje is, is 'ie erg mooi als blush of als je een gouden gloed aan je look wil toevoegen.

Lip Colour - €3,99

Elegante finish. De Metallure look is pas compleet met een klassieke uitstraling van de lippen. De hoog gepigmenteerde langhoudende lipstick is extreem romig en voelt zijdezacht aan. De finish is bijzonder elegant danzij het semi-matte effect.

Hier ben ik zó benieuwd naar! Deze lipsticks vind ik prachtig, alleen de mooie roségouden huls als. De lipsticks beloven goed gepigmenteerd, langhoudend, romig, zijdezacht én semi-mat te zijn. Romig en mat is een opmerkelijke combinatie, dit komt eigenlijk niet zo vaak voor, haha. Ik ben hier heel benieuwd naar.

Ultimate Nail Lacquer - €2,99

Nail Alchemist. Ultieme kleur, ultieme dekking en een ultieme metallic glans. De gehele Metallure kleurencollectie is weerspiegeld in deze vijf modieuze nagellakken: donker zilver, modern goud, warm roségoud, klassiek rood en fris roze. Het extra brede reservoirkwastje geeft precies de benodigde hoeveelheid nagellak af voor een streeploos en professioneel resultaat. Voor nagels die glanzen als vloeibaar metaal.

Hm, ik ben geen fan van metallic nagellak. De verpakking ziet er leuk uit en de kleuren zijn prachtig. Ook hier ben ik benieuwd naar!

Na tijden komt Catrice weer met een, naar mijn mening, interessante collectie. Welke producten zou jij hiervan wel willen hebben?

Dit vind je waarschijnlijk ook leuk:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx